Första dagen på nytt jobb

Nu är mr T iväg på sitt nya jobb. Han var minst sagt nervös när han åkte imorse *ler* Ni kommer nog att få en rapport här på bloggen(Det ska jag se till) Idag åkte ner jag ner en sväng på stan med min mor, det var länge sen. Vi letade lite kläder till henne inför bröllopet, vi hittade lite att välja på. Sen gick vi på H&M och hittade en grå kostym till B2, vi har letat och letat och tvingades att välja ett halvbra alternativ som var svart. Men nu hittade vi i samma färg som B1, snacka om att jag blev små sur. Annars kommer denna vecka bestå av följande Ons: 11-14 MatteB prov 18-> Frisören i Laxå Tor: 10-11 Sista klänningsutprovningen Fre: 11-14 MatteB 14.30-22 Jobba Lör: 7-16 Jobb Sön: 16.00 CG styrelsemöte

Kommentarer
Postat av: Jonas

Lycka till i veckan

2010-04-06 @ 19:11:24
URL: http://andor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0