Jag överlevde...

Igår var det dags för det möte jag gått och våndats över i två veckors tid. Har mått så oerhört dåligt över detta, har inte kunnat sovit bra, maten har inte smakat alls, ångesten har legat på lur hela tiden.
Men igår var det dags att ta tjuren vid hornen. Hade jag sovit dåligt innan så var det inget mot vad jag gjorde natten till söndagen. Låg nog och sov väldigt ytligt för så fort mr T vände på sig eller suckade i sömnen så vaknade jag.
Men iallafall så åkte vi ner i samlad trupp ner till lokalen. Truppen bestod av följande personen :

Fröken E, Fröken L, Herr J, Herr J, Herr H och givetvis jag och mr T. Var ett helt toppen gäng måste jag ju villigt erkänna.Mötet gick bra och vi hade bra argument. Överläggningen verkade vara en evighet(minst 30min. Men beslutet var enhälldigt att det blev en skriftlig varning istället för avstänging/uteslutning. Efter detta besked var fröken L tvungen att jobba tyvärr, vi övriga åkte hem till oss och grillade =D Nog om detta

B1 fick igår sin lycka gjord. Han har länge tjatat om ett djur att ta hand om, så igår kom en liten silversobel(Hamster)hona hem till oss. B1 har valt att döpa henne till EMMA.
Funderar på varför hamstern fick äran att heta Emma, kan det vara så att det finns en tös på B1s skolan som gör att hans hjärta klappar lite extra?? Idag ska jag till marieberg och försöka byta ut bröllopsskorna. Ena skon sitter helt perfekt medans den andra är superstor, fast det är samma strl.. Hejdå för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0