Jobb,jobb och mera jobb

Känns lite som ett det är ämnet ikväll*asg* Igår ringde en "gammal" chef till mig, har itne jobbat hos dem sen nångång i november så jag hade räknat mig som "avslutad". Men iaf så ringde hon igår vid 18 tiden och undrade om jag ville jobba i natt. KLART jag vill, ger bra betalt. Sen blir det mera jobb på söndag, fast kväll på min vanliga avdelning. Har en del pass inbokade och de har blivit 58timmar nu i april. B2 är trottsig som 17: MEN jag vill NU! är nog standard just nu*asg* Sitter och lyssnar på hans argument och tycker han är väldigt verbal. Mr T skrattar och argumenterar tillbax. Snart åker B1 på scoutläger, min lilla kille ska iväg och sova ute utan sin mamma!! Tiden går så himla fort! STOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0