scout och annat

Jaa igår var det dags för B1s scoutkväll och just denna kväll var det föräldraaktiviteter. Det var en spännande grej att delta i. Vi fick först göra en lägerbrasa för att sedan grilla nått bröd. Helt okey faktiskt även om jag trott att mina dagar med sånna aktiviteter var över.

Idag ska vi åka och kolla på en annan bil till familjen. Mr T´s bil är jättebra när det bara är han och jag som skall åka, men är vi med barnen i bilen så är det väldigt trångt.Vi letar alltså efter en kombi av något slag
Idag skulle jag ha varit på matte men har så fruktasvärt ont i magen så jag struntar i det och ber min kära mr T att hjälpa mig ikväll ist. Jusst ja, åkte ju till marieberg och försökte byta ut skorna. Men det visade sig att jag faktiskt har olika stora fötter(tydligen är detta vanligt) men att jag inte har märkt det förrns nu, för att det är enbart i vissa modeller som man upptäcker det. Så det blev att köpa en sula till den foten*suck*
Under dessa vackra vårdagar har jag suttit ute på min balkong och soooolat, fått lite färg, hoppas på mer färg till bröllopet. Om det blir så måste jag köpa ny foundation(stavas?) men det kan det nog vara värt, för att få sola lite och inte se ut som en blekfis. Ne nu får ni ha det såååå bra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0