Ångerrätt

Kära Tillverkare!

Jag vill härmed utnyttja min ångerrätt när det gäller min kroppsform! Jag måste få uttrycka bristen på eftertänksamhet, det är inte så klokt att skapa en människa utan att ta hänsyn till det modet som är aktuellt när det gäller kläder. Borde inte detta has i åtanke när du väljer kroppens utseende på en människa.
Sen undrar jag lite diskret om ångerrätten, brukar ju vara 14-dagar man har på sig men hur har du tänkt att man som 14dagars bebis ska veta hur man ser ut  som 24åring och dessutom: HUR ska man göra sig förstådd ang ångerrätt?

Så här kommer mina klagomål och hoppas att ångerrätten faktiskt fungerar, annars så kommer jag att kontakta konsumentverket.

* Några centimeter till på längden
* Några centimeter mindre på bredden
* Större Bröst

Tack!

Kommentarer
Postat av: linda G

ja du får nog gå till konsument tillverkarna.. =D

längden e svårt att fixa men på brädden kan fixas med bara någon månad..

rocka rockring och dansa sumba =)

2010-01-19 @ 18:50:16
URL: http://lindagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0