Blandad kompott

Igår kväll nångång fick jag jätte ONT i magen så jag låg tydligen som en boll på golvet och grät. Mr T ringde ambulans så vi var på USÖ till stax efter 02.
Sorry att ni inte får några detaljer men jag minns knappt nått av gårdagskvällen.
Minns att ambulansen kom, att jag låg på AKM och att jag blev flyttat till Kvinnokliniken samt att jag skrämde skiten ur en AT-läkare.
vill ni veta mer prata med Mr T som har ett minne om kvällen.

Idag var jag på mattelektion igen och jag tycker det gick ganska bra,ska sätta mig med matten i helgen.
Har även handlat till PALTFESTEN! allt är handlat utom mjölken.

Sen har jag......

joo jag har faktiskt sytt idag! lagade B1s byxor, krångligt värre lixom
Men min belöning blir kärleksmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0