MatteB

Joo snart ska jag vara duktig och sätta mig ner i skolbänken igen. Hade matte i onsdag och tyckte att det gick rätt bra. Parantes uträkningar tycker jag är hyffsat lätt, så länge jag inte slarvar går det bra.
Men som sagt, snart dags att åka. Väntar på folk som skall köpa vårat gammla köksbord och stolar..
Sen lämna in papper till Förnedringskassan(alla fattar va?)
Slutar lektionen kl 14b och klockan 15 ska vovven till Frisören och bli av med några kilopäls...
B2 har kommit fram till att hundburen är en POLISbil och sitter i den och leker så länge han bara får.
Vovven ser allt förbryllad ut när han sitter där*asg* Hon får inte ha nått ifred alls!

Och nästa vecka är det dags för PALT

Kommentarer
Postat av: Lina

Yeey! PALT! muuuums!

2010-01-15 @ 11:29:37
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0