Mitt första inlägg i en ny blogg

Är en 24årig tjej som har två barn med lika många män. Barnen är båda under 10år så det är full rulle här hemma. Har nyligen flyttat ihop med min mr T.
Han har kvar sin lägenhet eftersom att jag har gått på en del törnar i livet och känner att den "säkerheten" behövs.
Förlovade oss gjorde vi nu i december när vi flyttade in. En resa till Rom och Pompeji är nära!
Jag har alltid velat resa till Pompeji sen jag var liten och gick i 2a klass.

Just nu sitter jag och väntar på att mr T ska få sluta jobba och komma hem. Dagen har varit väldigt intesiv på många sätt.
Vi började dagen med att investera i ett vinterset åt mig, täckbyxa o jacka, blev inte jätte dyrt 600kr =D
Sen hem och testa de nya kläderna tillsammans med mr T och barnen B1 och B2.
Var ute och härjade ca en timme sen ville vi mest hem
B2 åkte till sin pappa och B1 är kvar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0