natten som är

Sitter på jobbet på en avdelning jag inte har jobbat på sen i julas. Allt är lungt, nästan lite långtråkigt om man kan säga så, får se hur länge det håller.
Mr T är ute och nattvandrar, tydligen så har de fått en heldel skadekort. Varför är det inge sånt när jag vandrar för? Sist jag vandrade tror jag att vi drog i hop 2 eller 3st.
Nattinnebandyn var intressant i form av maskeradinnebandy*asg* vilka kläder folket
(om man nu kan kalla karroelever för folk) hade på sig.

Gjorde ett mindre matteprov idag och hoppas att de gick bra, tycker det är lite taskigt av läraren att ge prov en fredag för då måste man vänta tills efter helgen med hur det gick.

Nu börjar jag bli trött och vill hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0