tandläkarbesök

var hos tandläkaren idag*uscha* hade räknat med en dyr kostnad dels för undersökningen och var helt övertygad om att jag hade minst 1hål i någon tanduschling.
Men hade inga hål!! tror det är första gången nånsin jag varit hos en tandläkare och gått ut därifrån med "grönsedel". Eftersom att jag har tandställning så brukar de vara svårt och få rent dvs. karies och hål, men även tandsten!
Jag har alltså klarat mig från allt detta*yey* Sen var det bara betalningen kvar(blää vad dyrt) Det skulle ha gått på 600kr! Men regeringen hade gjort nån reform om att engång varje år får man 300kr för att kunna gå till tandläkaren och jag har inte behövt besöka tandläkaren på ca 2 år så jag hade 600kr innestående kan man säga..
Så det blev gratis!! JAA GRATIS!! så jag blev himla nöjd...
Fick rådet att inhandla tandtråd för att undvika tandsten i fortsättningen- billig tandförsäkring så det blir nog att handla in det

Kommentarer
Postat av: Mr T

Helt underbart! Vad bra att du inte hade hål och vad skönt att det inte blev ekonomisk ruin heller!

Love!!!

2010-01-12 @ 14:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0