"vem fan köper plastpåsar"

Jo nu ska ni får höra vad som hände när mr T och jag var ute och vandrade lite på hindersmässan. Vi hade två ärrenden att fixa innan det var dags att hämta barnen på skola och dagis.
Vi köpte lite livsviktig marknadsnogat och kraftigare plastpåsar att slänga blöjor i. Vandrar sakta ner mot bilen och då hör jag en av tonårspojkarna som går bakom oss säga
" Vem fan KÖPER plastpåsar" Då kunde jag inte låta bli att vända mig och och le riktigt vackert och sa:
" Småbarnsföräldrar köper plastpåsar"
Varpå Tonårskillen ser helt chockad ut och de enda han får fram är " Jaha"

Det var lite små roligt faktiskt! Idag har jag jobbar lite igen och ska jobba natt i helgen. Sen fick jag veta att vecka
15-18 ska jag få jobba på min favoritavdelning på sjukhuset=D=D nästan heltid...
Nackdelen är dock att jag inte vet hur jag ska lösa det med studierna=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0