Idag blir det ett depp

inlägg. Först började dagen med ett samtal till frakturmottagningen i hopp om att kanske få hjälp med foten eftersom att smärtan blir värre och svullnaden breder ut sig mer och mer, men fick veta att de inte tänkte hjälpa till. Sen ringde jag till polisen igen för att berätta om det fula bemötandet jag fick när jag gjorde en polisanmälan i torsdags. Sen ringde jag Försäkringskassan för att höra hur det ser ut med min sjukpenning och sånt. Fick då veta att det inte har kommit in nån anmälan från min arbetsgivare! Den skulle ha varit inne för 2-3veckor sen! Vilket innebär att jag nu inte har en changs att få nån sjukpenning denna månad heller!! JIPPI! men nu tror ni kanske att det inte kan bli värre; JO det kan det! Fick nyss antagningsbeskedet från universitetet, jag kom inte in på ssk... Ligger på reservplats 82!!! Jo ni läste rätt!! plats 82! Så jag kom inte in.. Vilket betyder att jag är arbetslös i höst, får itne jobba längre på mitt jobb eftersom att jag svek dem denna sommar. Nästa sommar får jag inte jobba där jag vill... Allt detta utöver de kaos som råder....JAG ORKAR INTE...

Kommentarer
Postat av: Fia

Du har fortfarande en chans ska du se. Kom ihåg att tacka ja ändå så att du kan fortsätta stå i kö. Martin stod nog på plats 63 eller nå sånt och det kom in fler efter han som stod längre bak på socionomprogrammet. Tappa inte hoppet redan. Det kan gå.



Det kommer att lösa sig ska du se. Allt hopp är inte ute än. :)

2010-07-12 @ 12:07:29
URL: http://lusth.org
Postat av: Lina

Förstår att det känns oerhört tufft med motgång på motgång. Men jag håller med föregående talare med en liten ändring. Hoppet är aldrig ute :) Du har en fantastisk familj och människor omkring dig som bryr sig om dig och er. Ta ett steg i taget och fokusera på det som är bra just nu! :) KRAM

2010-07-12 @ 13:20:42
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0