Jaha så var det dags igen...

Jag (mrs M) och knarkaren på gården rök ihop. Jag tål honom verkligen inte sen han lämnade tätningsmedel för hydralpumpar ute så att B2 hittade den och hade ämnet på händer,kläder och runt munnen. Så idag när han kommer ut med ett par byxor med flera patentskyddade loggor på så blev jag riktigt sur. Den ena loggan står för en ideel förening som jag är med i, en annan var SOS ALARM. Så jag kunde inte hålla tyst utan tog upp de hela med honom. DÅ blev han sur och hotfull och tyckte att jag har problem.

Jag är så förbannat trött på det här området!


Nån som är intresserad av att se bröllopsklänningen som jag hade?

Kommentarer
Postat av: Okänd

Men om han varit medlem i den ideella föreningen, eller någon av hans vänner kanske är medlemmar och glömt byxorna hemma hos honom? eller om han fått byxorna av någon som köpt knark av honom.. varför ska han inte få ha byxorna på sig?

2010-07-06 @ 16:28:03
Postat av: Miss M

Till Okänd:

Loggan är patentregistrerad vilket gör att han inte har rätt att sno den och använda hur som helst, han erkände att han tagit den från sitt jobb(firman som trycker våran logga)Sen kan man kanske stå för det man tycker?

2010-07-06 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0