tankar på kvällskvisten

Hej!
Sitter och njuter av lugnet som finns runt om kring mig. Tänker på att B1 och B2 ska komma hit imorgon, det kommer bli tufft att sköta om barnen med bruten fot och en mr T som jobbar heltid.
Jag börjar även inse allvaret i den situation vi befinner oss i, det ger en otäck magkänsla. Måste ta oss hem nån dag/kväll/natt och försöka packa ner lägenheten på nått sätt. Vill egentligen inte sätta min fot där nånsinn men inser att jag inte har nått val. Jag saknar stundtals lägenheten och den bekvämlighet som finns där, typ en vettig toa. Är nog egentligen jätte fånigt att klaga då vi säkert har mycket bättre än majoriteten av folket som har liknande situation som vi.

Nästa gång vi tar oss tillbaka så ska de packas ner mer saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0