otrevligheter

Hej
Igår umgicks jag med en av mina bästa vänner L, vi började att umgås på stan och kollade runt i lite olika butiker. Sammanstrålade med vänninan B och fikade. L och jag återvände hem och hittils är allt super bra. Men väl hemma blir vi konfronterade av knarkaren på gården som jag har klagat på. Han konfronterar mig med att han blivit vräkt pga mina klagomål. Han var lugn och sansad, han hävdar att han inte längre går på droger. HUM tjena! Både L och jag såg att han var påtänd. Situationen var väldigt olustig!
Vad händer nästa gång han blir riktigt påtänd nu då. ÖBO har vräkt honom och jag är orsaken till det i hans ögon! Jag sitter själv hela dagarna i lägenheten, gäller att hålla tummarna att han inte snétänder! Och om han gör det att barnen inte är här.
Längtan till huset blev 10x större. Känner mig ännu mer otrygg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0