tankar...

Har smärre ångest över hösten, orkar inte riktigt med ovetskapen om hur det blir... Alla regler gör mig snurrig! Är verkligen jätte jobbigt och det känns fånigt! Jag menar oavsett om jag kommer in eller inte så blir det studier på universitetet. Men vad jag annars ska läsa har jag inte nån aning om. Vad är det utöver ssk som lockar?? Inget som jag kommer på idagsläget, kanske beror det på utbrändheten som gör att det är jobbigt och känner mig omotiverad till allt annat utom ssk?
Annars har vi handlat kläder både till gubbe och barn, vi har börjat gå igenom bilderna fr bröllopet också...Inte så lätt att välja ut. Hoppas ni har förståelse för att tackkorten inte kommer inom den månad som etiketen säger...

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0