underbar make

Jag har ibland svårt att förstå vilken underbar make jag har. Han är så förstående för allt som hänt och lägger inte nån press alls utan uppmuntrar det lilla jag faktiskt har ork att göra.
det är olikt mig att inte ha ork, att inte kunna dra igång igen.
Att ta med min hund på prommenad runt huset gjorde mig helt matt och yr, vi snackar alltså om knappa 100meters promenad. Jag får jätte dåligt samvete över att inte orka. Men mr T tar ut henne när han kommer hem.

Igår när jag återhämtat mig lite så åkte vi ut till marieberg och letade ny telefon. Mr Ts har ju sagt upp sig sen en tid tillbaka och han har använt en annan som han lånade av en bekant. Men även den har gett upp. Så vi diskuterade hur vi skulle göra. Lösningen blev att eftersom att jag inte har trivts med den nokia jag fick i höstas så tog mr T över den(Han vill enbart ha nokia) och jag fick tillbaka en sonyericsson(love it.
Jag hade inte många krav på den nya telefonen men kraven jag hade var:

* Samlade medelanden i form av konversationer
* skydd för kameralinsen

Sen hade jag lite önskningar som: en vettig kamera och helst en rosa telefon. Och alla mina önskningar och krav fann jag i en sonyericsson C901 Precious Peach. (bilden är tagen från sonyericsson.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0