underbart är kort?

Hej! Satt nyss och tänkte på vilken oerhört lyckligt lottad människa jag är. Jag har en underbar äkta man, två underbara barn(även om de trottsar och bråkar), underbar hund, Köpt hus och "nya" släkten är super goa. Så varför kom denna kollaps nu? Senaste dagarna har jag bara gått runt och gråtit och varit rastlös, inte kunnat focusera några längre stunder och när jag gjort nått är jag slut resten av dagen. Läkaren jag träffade igår sa: " En människa orkar bara till en viss gräns, du har passerat din med många år". Kanske ligger det nått i det hon säger... Har ju alltid haft den där lilla "reserv"kraften undan gömd, men inte nu längre. Det är en konstig känsla att inte ha kraften att ta till. När kroppen signalerar stopp och man inte lyssnar, börjar kroppen att ta ut det på den fysiska delen av kroppen. Min psykiska varningsklocka har tydligen inte funkat på länge och nu blev det fysiologiskt istället. Tänkte jag kunde rabbla upp lite, kanske hjälper de nån att känna igen sig innan det går så långt det gjort för mig.
* konstant huvudvärk
* magkatarr
* Sömnproblem
* Nytillkommen migrän
* konstant trötthet
Oj nu orkar jag inte focusera mer... hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0