kors i taket eller nått

Dags för en ny uppdatering! Idag har jag varit på handkir. igen och fick mitt gips utbytt igen, fast nu blev den mycket mindre. Denna har ingen formad tumme utan är bara en platta ungefär vilket innebär att jag kan ta av vid dusch och dyl. Fatta vad skönt att kunna få gå i duschen utan att krångla med plastpåsar =D Ska dock ha gips till den 17e iaf. B2 fick bada ikväll och kläcker ur sig de mest skojjiga jag hört under dagen, så den tänker jag dela med mig av:

-Snoppen...

-Jaa vad är det med den?

-Drar i snoppen.

-Men B2 det gör ju ont, du måste vara försiktig om snoppen.



B2 brister ut i ett gigantiskt leende och säger:

-Neeej gör inte ont





Uppenbarligen har B2 upptäckt sin egen snopp *asg*

Kommentarer
Postat av: Myzan

haha, måste vara underbart kul med barn när de kommer med gulliga kommentarer :)

2010-03-08 @ 20:55:21
URL: http://my01.blogg.se/
Postat av: linda G

när albin drar i sin och jag säger du kommer få ont om du drar i den .. då svarade han mig nej mamma det killas bara lite

2010-03-08 @ 21:37:51
URL: http://lindagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0