Rapport från en svensexa

Goder (X) bästa bloggläsare!

Ja, då är det dags för mig, mr T, att avlägga en rapport om gårdagen. Den började som miss M skrivit med att några stiliga herrar klev in och väckte mig brutalt klockan 06:10. Strax därefter fick jag en så fin ögonbindel och kördes iväg. I bilen spelades musik...väl vald musik - typ exakt allt jag inte gillar :P
Jag fann mig plötsligt i min bestmans lägenhet och serverades en god engelsk frukost(tack och lov med kaffe och inte te). Därefter sattes jag åter i en bil(denna gång utan ögonbindel dock) och iväg körde vi. Jag fick vissa ledtrådar om destinationen uppläst för mig, men kunde inte riktigt klura ut vart vi var på väg. Det visade sig dock att vi anmält oss till Kilsbergsbataljen - en STOR paintball samling. Runt 400 personer i två lag som sköt sig fram genom olika banor. Det var helt klart intressant, även om jag är urusel på dylika saker. Fann mig skjuten mest hela tiden, ett skott träffade utmärkt över vänster ringfinger...så idag är det sårigt och svullet(tur att det är 6 dagar kvar). Men kul hade vi.
Tyvärr fick dagen ett lite abrupt slut då min bestman blev trampad på armen under ett spel. Han hade väldigt ont och det var inte osannolikt att något var brutet. Så vi avslutade spelande och åkte hemåt. Bestman J hamnade på akuten(hur det gick med armen vet jag inte i skrivande stund), själv åkte jag hem med miss M och grillade tillsammans med några grannar.

Med dessa ord avslutas denna rapport. Nu inväntar vi alla med spänning miss M:s möhippa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0