tankar och förberedelser...

Jaa... vart ska man börja? Vi har ju fått klart att köpa ett hus i Lanna. Drömmen blev alltså sann till sist. Och räknar ju nästan lite ner.
Många av mina vänner kommer att flytta den närmsta tiden.

det bästa med att flytta från Brickehills

1.Slippa våra grannar ovan på som dundrar som en hjord elefanter
2.Slippa att bli granskad jämt och ständigt av allt och alla eftersom att man är yngre än de flesta föräldrar
3. Man sipper äckel alkisarna som sitter utanför affären och iaktar barnen och yngre tjejer
4. Man slipper de ständiga polisbesöken med/utan dragna vapen
5. Slippa oroa sig att knarkarna på gården ska ha "tappat" kanyler och dyl i sandlådan
6. Slippa äckel folk som går och glor igenom fönstret


Som ni ser kan jag göra listan oändligt lång, men ni förstår va?

Kommentarer
Postat av: Fia

Ni måste ha otur med gårdar för själv har vi i princip aldrig haft sådana problem. En gång kom polisen för något jag inte minns annars har det varit lugnt.



Sen gillar jag inte att bo i lägenhet av andra skäl men några större problem på gården har vi inte haft i alla fall.



Nu kommer dock sommaren och då fylls plaskdammshelvetet av alla som går hemma hela dagarna och för ett jävla liv... Den kunde dock ha placerats på ett bättre ställe där vi slapp bli störda i alla fall.

2010-05-19 @ 08:14:51
URL: http://lusth.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0